Compare Listings

עוברים דירה עם רימקס כרמיאל

עוברים דירה עם רימקס כרמיאל

 

התלבטויות נוספת בדרך אל דירה חדשה….לקנות בית גדול יותר, אולי לקנות בית קטן יותר? או פשוט להתחדש ולהתרענן! אז איפה מתחילים? מתחילים בתכנון כמובן!

דירה היא הרכישה הגדולה והיקרה ביותר שאנו עושים במהלך חיינו, ככל שנשקיע בתכנון מוקדם ונכון, נחסוך המון זמן, ריצות מיותרות ו… כסף כמובן לכן בחרו איש נדל"ן שאתם סומכים עליו, הוא אמור להיות "האדריכל" שלכם לתכנון המהלך כולו.

אז כמה נקודות חשובות לבירור לפני שמתחילים לרוץ :

  1. איזה בית אני מחפש? כמה חדרים באיזו קומה? גינה? מרפסת? באיזה אזור? ככול שתהיו יותר מדויקים בבירור הצרכים שלכם, כך יהיה קל יותר למקד את החיפוש עבורכם.

  2. בכמה תוכלו למכור את הבית שאתם גרים בו? האם המחיר שאתם מבקשים ריאלי? איש הנדל"ן שבחרתם יוכל לעזור לכם לברר בכמה נמכרו דירות דומות באזור לאחרונה. בכל מקרה העריכו לתרחיש אופטימלי, אבל גם למקרה שבו תקבלו פחות ממה שחשבתם על הדירה הקיימת כי כן, מחירי הדירות דינמי!

  3. מהו מחיר הדירה שאותה אנו רוצים לקנות? הגדירו את "הגבולות" שלכם – מהו האמצעים הכספיים העומדים לרשותכם? כסף פנוי? קופות גמל שמשתחררות? הבירור הזה יכול להקטין את המשכנתא ולהפוך אותה למשכנתא חכמה יותר.

  4. עוד בשלב התכנון ברור שנזדקק למימון- משכנתא לכיסוי הפער בין המכירה לקניה. גשו עוד בשלב הזה לפחות ל -2 בנקים ומשכנתאות וקבלו אישור עקרוני למשכנתא, על סכום הגדול בלפחות 30% ממה שתכננתם, כך תרוויחו כמה דברים: כשתמצאו את הנכס המתאים תהיו מוכנים וידרש הרבה פחות זמן למימוש המשכנתא, כי כל הניירת והפרוצדורה נעשתה. תוכלו להשתמש בחלק או בכל המשכנתא שאושרה. תוכלו להשקיע יותר זמן במשא ומתן מול הבנקים כדי להשיג תנאים טובים יותר למשכנתא שלכם.

  5. אז מה נכון? קונים קודם או מוכרים ? המצב האידאלי הוא מכירת הדירה הישנה לפני רכישת החדשה, כך תוכלו לדעת בוודאות מהו האמיתי העומד לרשותכם.

אז עכשיו אחרי שסיימנו וכל הנתונים כתובים, בצורה מסודרת, אפשר לצאת לדרך!

וזכרו – סוף מעשה במחשבה תחילה.

וכמובן הינכם מוזמנים לפגישת יעוץ ללא התחייבות!

           

 

img

remax2017

פוסטים קשורים

החלום של בית פרטי – ישובי משגב, איכות חיים למשפחות

בית פרטי בישובי משגב הוא חלום עבור משפחות רבות. הוא...

המשך לקרוא
מאת remax2017

5 טיפים שיעזור לכם בתהליך מכירת דירה בכרמיאל

מכירת דירה בכרמיאל יכולה להיות להיות תהליך קשה ומסובך,...

המשך לקרוא
מאת remax2017

נבחרת הסוכנים של רימקס כרמיאל

נבחרת מרשימה של סוכנים מקצועיים של רימקס כרמיאל...

המשך לקרוא
מאת ענבר הלפרן

הצטרף לדיון